Aloha

Haha tjena!
Länge sedan som jag bloggade här, sa ju att jag skulle vara tillbaka sen när skolstarten sattes igång igen.. Dessvärre så blev det inte så och nu har jag inte bloggat här på ca 1,5 år. Riktigt ledsen för att jag inte höll som jag lovade i min lilla "deal".. Saknar alla minnen med bloggen, min allra första blogg! Fattade ingenting med blogggeriet med designer och sånt.. Men nu så kom jag sexa bland sveriges mest aktivaste bloggar, jag har 1000+ med bloggläsare och tar även betalt för bloggdesigner.

Min resa här har hjälpt mig växa med bloggeriet och därför som ett stort tack gör jag detta inlägg här och nu.
Ni hittar mig nu på http://linasmith.blogg.se

Tack för allt babiebos!

En asgammal bild på mig som är tagen ifrån mitt arkiv från denna blogg hahaha:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0