hej igen.

Behöver värkligen en  ny header nu till sommaren. Ska ha den enda till skolan börjar sen igen. Japp så ska det vara. Inga mera header byten nu ;). Om någon kan fixa elr nånting skriv här eller om du känner mig eller ngt
skicka på fb eller msn. Men nu ska jag ha lite Rihanna snack hära ;).

I skolan så ska vi jobba om kändisar,och då valde jag Rihanna.Sen så skulle jag ta ut en bild på rihanna som liten,för att jag tänkte att det kanske skulle vara en bra idee.Sen när alla ser bilden på henne så tycker typ*
alla att jag liknar henne ?:s,haha och jag liksm bara tjafsar imot och säger att jag inte gör det,var tvungen
att ge upp sen tss.. :).

dethära är bilden på rihanna som liten :


inte så speciellt liiiiiik mig!:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0