HoMe

Hej,


är hemma justnu,kom hem för ett ganska bra tag sen. När jag kom hem ifrån Linnea så käkade jag mat :P.
Sen efter det kollade jag på tvn, och nu sitter jag helt fastklistrad vid datan :D<3. Har gjort ganska korta
och snabba inlägg idag, men palla sitta vid datan tsm med kompisar,då är det ju bara att sitta hemma
och sitta vid datan ?.
Hemma hos linnea så gjorde vi choklad bollar som blev 50% "failade" xD

/ linA

BLÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ
ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ
ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ

Kommentarer
Postat av: anonym

köpte du nått i centrum?

2011-03-03 @ 20:11:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0