Do it like a dude

Tjenamors!,


Skolan idag var tråkig,som vanligt.. Men efter skolan så hade jag ruuuliht. Var med Olivia,Isabella & Cathy.
Jag gjorde olivias,design,textil,header idag :).Det hände ngt med hennes dator, så det tog typ 2 timmar,gaaah xD -.-. Men vi käkade semlor hos Olivia också, godaste jag ätit i hela mitt liv. Jag lovar. Det var olivias mamma som
hade gjort dom!, asså värsta masterchef ju :D!

nu sitter jag här och gör inget. , jag haar  bara t r å k -.-.-.-

hahha jaa såklart att jag markerade å:et.

/ CAROLINE IS MY FAVORITE NAME ;)



Kommentarer
Postat av: olivia här :*

hellu! jag ska hälsa mamma om semlorna!! hon kmr nog bli jätte glad typ XD Och mamma ska göra fler semlor NÄSTA vecka, då kan du nog komma hem till mig och äta en hel semla istället för en halv!! Love ya //olivia här :*

2011-03-10 @ 15:36:00
URL: http://oliviiasliivs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0