Världens Bästa Karlsson / Har Haft Bloggen i 1 år nu.

Hej!

Hur har erat Nyår varit!,mitt har varit bra
När pappa och edward  far iväg så köpte
dem tomtebloss så här hemma så gick
Edward och Jag ut för att tända dem utan-
för,och samtidigt titta på dom balla raketerna.
Haha lite creepy faktist,men jag hade ju
precis inte förväntat mig att det inte skulle
vara högljutt.När Edward och jag väl
är ute,så ropar några kvinnor till oss
"Gott nytt år" med varsitt glas öl i handen.
Ärligtalat så var dom inte vid ett kvickt tillstånd,
ja ni fattar.. :).Men jag nickade och sa "Desamma"
Man vill ju inte vara oartig ;).
Men när vi gick tillbaka in så drack vi i familjen
Pommac,Pommac slår Julmust:-D.Sen
så kollade vi på Hajen 4,den var inte så rolig,
, hade
velat se lite mera action i filmen.
Hajen,3 är bässst<'3
Men just nu så bombas jag med sms av nära och kära
hahha det står ttyttp"Gott nytt år <'3" "Saknarrej määäzzzt,Göött nutt Ärrrh :')"
Nu ska jag inte skriva mycket mer det är jätte tråkigt att läsa för mycket..

Bad mimmi att tag denna bild innan julafton, tyckte det skulle se
coolt ut,men det failade.

Kommentarer
Postat av: Jonnie

Gott Nytt År & God Fortsättning :)

2011-01-01 @ 13:26:33
URL: http://www.Alwaysfabulous.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0