Tävlar på en veckans blogg :)!

Hej!

Är jag ensam om att ha kollat på Let's dance?:),och är jag ensam om att det är ganska tråkigt att kolla på nu?
Jag hejar inte precis på någon speciell,men om jag måste välja så antar jag att det är Tina Törner.Hon har en
stört's skön humor.Undra vart hon får allting ifrån!
Det var jätte trevligt att få ha gäster här idag,dock har jag inga bilder att bjuda från när dom var här.Men
jag har nu tid att visa outfiten.Och vid denhära tiden ska jag nog igentligen ligga i sängen för att jag ska
hänga med min lillebrorsa till hans cup imorgon,jag är tvungen att gå upp halv 6. Ska borsta tänderna och
byta om nu. Men först ska jag visa er min outfit för idag.



Mys-tröja- Brooket ♥

Tights- H&M ♥

Världens skönaste sockor- Stickade utav mormor ♥


En ganska slapp oufit!:)

Ha det bäst //Lina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0