Spårlöst

Idag så åt vi Pizza,jag beställde en Hawaii.Igentligen så är jag inte mycket för Pizza,men Hawaii är en pizza som jag gillar allra bäst!.Villken slags pizza gillar ni ?(:. Justnu så kollar jag på spårlöst,det är en flicka som heter
Sabina som letat efter sin mamma i Thailand,hon har fått reda på att hennes far gått bort för 4 år sedan.
När Sabina fick träffa sin mamma och hålla om henne förklarade hon att det var den härligaste stunden
i hennes liv.Sabina och hennes biologiska mor grät floder,bra att ingen utav dom hade mascara ;).
Sabinas mor var då mycket sjuk,men Daeng förklarar för alla hemmatittare att "Sabina är min medicin"
SaenKrean(Sabinas far som nu tyvärr är död gick bort för 4 år sedan. Daeng gifte då om sig
och fick en dotter,som alltså är Sabinas halvsyster.

2 månader efter att Sabina fått träffa sin mor,så avleds Daeng.

VIF-Vila I Frid.

ps,skrev ett jätte långt inlägg allt gick bort.Typiskt :(


Kommentarer
Postat av: Cathy

Jag såg oxå den!

2011-01-04 @ 13:56:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0