IZQ IS HOME.

Hej!

Idag har jag såklart varit i skolan, det var både urtråkigt och strålande roligt
Elizabeth var i skolan idag! Hon har blivit jätte brun!,det matchar henne bra,hahha! Imorgon så har vi gympa!
Och olyckligt nog så skrev jag fel med att jag hade gympa i torsdags! Jag fick reda då utav min gymnastik lärare att på: Torsdagar så har vi teori igenom gympa. På Tisdagar så har jag inneidrott!

Teorin är ganska tråkig! Men man lär sig något iallafall. Och det är ju bra!

Anmäl er i header tävlingen i detta inlägg



Grymt bra idrottare!

Vlanka Vlasic

Kommentarer
Postat av: Joy

Ska ni va med på Landslagets Fotbollsskola i år ?



kraamm

2011-01-17 @ 18:44:38
Postat av: Bella

Hahaha :D men gud va söt du och din tvilling är ! <3

Måste nog vara dem sötaste läsarna jag har haft .

sv. Jaa det är jag fast är i den svåra åldern att få modell jobb i .. Men när jag blir 15 alltså nästa år så är det bara att börja söka igen ! :D

2011-01-17 @ 20:39:35
URL: http://isvm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0