Computerdoora

Hej!

Idag så har Isabella varit hemma hos mig igen :). Vi har haft det jätte skoj!Vi har börjat med att ta en tidigare buss nu till skolan .För att inte behöva orsakas utav kvarsittning eller något liknande! Det är väldigt jobbigt tycker jag,men på så vis ganska skönt! Varför det är jobbigt är för att då måste jag gå upp 06:50. Men det är nog bäst så för att jag vill inte jobba över!

Vi hade en mycket viktig lektion i skolan idag! och det var : Isvett. Vi ska ha prov om det,om några få veckor!
Imorgon så är det fredag... Då har jag kemi hela dagen. Det är några som har musik och det är några som
har syslöjd.. och några "en riktig skoldag" Jag har kemi! Villket som kommer bli skoj! Det är mitt bästa ämne
eftersom att det tillhör NO och då får jag ha en jätte bra fröken!

Förlåt att jag har besvärat er med mycket text!,i hope that you'll kan forgive me!

peace

Isabella och Elizabeth

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0