--NATIONELLA PROV--

Hej,

Idag så hade alla 5:or nationella prov!, jag trodde att det skulle vara jätte svårt och att jag inte skulle förstå någonting!. Men det visade sig vara rätt så enkelt för mig. Jag förstod inte 2 frågor,så dom har jag säkerligen
fel på,menmen ett eller två fel är inte till någon stor skada för mig :). I svenskan så ska man redovisa om
ett landskap, det landskapet jag valde var : Östergötland, bara för att min sommarstuga ligger ju där :d.


När jag var påväg hem,(när jag satt på bussen) så sa mamma att hon hade en överraskning som hon skulle berätta till mig, när jag kom hem så fick jag reda på att min familj och jag ska.... åka till grekland :d,jösses
samalia vad det ska bli kul :D!!!, sen efter det så drog jag till Isabella och Cathy var där också där ju som
jag visste :p. Sedan så var Cathy tvungen att gå hem och då gick Bella och jag till mig :),sen nu gick
Isabella hem :(, en ganska bra dag! :)

Hoppas ni också haft det :) ///carro



Knölsvan, är Östergötlands landskaps djur !:p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0