TILL FOOOOOKI.. HOPPAS HON ORKAR LÄSA

Hej!,

är justnu med och tävlar på fokis blogg om en Samsung Galaxy Mini.. Hahha känner att jag värkligen måste vinna.. Hoppas jag har en chans :d.


Men här kommer Motiveringen :

Jag tycker att jag förtjänar att vinna denhära mobilen för att jag nyss blivit av med mina mobiler.

1:a mobil :  gick sönder på mitten efter 4 månader.

2:a mobil: snodd.

3:e mobilen: borttappad

4:e mobilen : ------ ingen ännu ---


Om jag vinner tror jag inte att ngt utav dethära kommer hända, jag menar.. om det är foki så får man alltid tur :).. FOKI ÄR TUR. SÅ snälllasnällasnälla låt mig vinnnaaaaa... Ber på mina knän x)

FOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOKI


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0