H J Ä R T A

Hej,


idag så har jag för det mestadels ätit G L A S S :d,sovit och smsat :). Idag så kom mina produkter från depend,jag vann ju en tävling på facebook ((:.Och ehm.. hahha, jag låg i sängen och smsa sen hör jag att
någon knackar på dörren,då går jag ju såklart och öppnar. Och jag ser ju ut som värsta döds liket.. Och
där så står såååklart Olivia,Isabella & Cathy. Man ba, jahopp svimma inte nu ?.. Men iaf doom var sjukt
gulliga och sa Krya på dig :)), Sen pratade vi liiite sen gick dem. Sen nu så pratar jag med Olivia i
telefonen, har pratat i typ 2 timmar nu.


/ C A R O L I N E , förlåt för ett tråkigt inlägg.

G A R V                                           G A R V                                              G A R V

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0