Attunda cupen♥

 Hi!♥


Som ni ser så skriver jag dethära inlägget väldigt tidigt. Men det är bara för att jag ska på en cup..vääldigt tidigt..
Cupen heter Attundacupen. Jag skrev det på rubriken. Men nu vet ni iallafall vad jag menar med rubriken som
jag har i dethära inlägget,:D Vi ska möta ett par lag som inte jag känner riktigt bra igen. Men det ska bli
kul att få möta dom som man tidigare inte har mött . Ett utav dom är t.e.x: Sollentuna United. Jag har sätt
killarna spela men inte tjejerna. Och nu så ska jag få möta dom, och ett par andra lag såklart eftersom att det
är en "cup". Vi ska spela (sju-manna) som förstås är utomhus. Så varma kläder ska man åka dit med !.
Cupen håller på i två dagar, och det som är bra med .just. dom hära två dagarna att på nyheterna sa dem att
det skulle bli fint väder.. Wihooo :D

Hare bäzzta,och önska mig good luck! / C A R O L I N E


Dethära är bara några utav mina medaljer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0