Varning: Sjukling i hemmet!

Japp, så är man sjuk igen då!, daho!
Varför jag?, varför när det är så nära
tills vi ska åka till kroatien? (6 dagar kvar)
Jag blev sjuk iförrigår i fredags, första
gången i femman som vi skulle ha träslöjd.
Är endå inte så jätte förtjust i det, har ju
aldrig "praovoat".Jag fick 40.2 grader
feber o.O. Så jag var tvungen att åka
in till sjukhuset inne i stan(SÖS)
Och jag kom hem halv 3 på natten,gaahhh!
Men nu är det bättre bara att jag har riktigt
ont i min hals .Jag kan också få ont i magen
då&då. Men jag längtar till kroatien :d<3
om vi åker D:..för att vi i familjen är sjuk
hit och dit!...det är ju så fruktansvärt nära
tills vi åker! AJA ÖNSKA MIG LYCKA TILL
ATT VI ÅKER!


PUSS



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0