SORRY

För att jag tyvärr inte har lagt i några "nya" bilder :(. Men asså jag
har ju skolan att tänka på .Jag har några bilder på datan som jag
inte har använt,så jag hade tänkt att jag kanske kunde lägga in
dom idag;)!. Idag i skolan har vi typ inte gjort något speciellt.
En sak som vi gjorde var typ flaggor xD! För vi har typ friidrots dag
på fredag :), så då skulle varje klass ha en flagga för sig. Alla
i mitt klassrum skulle göra varsin flagga, sen skulle man rösta.Vi
har inte röstat en ,men en sak vetjag och det är att jag inte kommer
vinna för att jag suuuuuuuger på att rita,hiihhi. Men aa, jag var inte
med någon efter skolan idag,issa ville vara men jag hade jätte ont
i magen, så då gick jag hem ist. Och nu har det lagt ner lite men
det gör fortfarande ont. Ska avsluta inlägget nu, har skrivit asmke!
Så vissa pallar nog nt läsa :p.

Jag kommer nt vara med på friidrotts dagen för att jag har träslöjd då:)!
Ciao, här får ni en bild!


HaHhA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0