Sista inlägget på en vecka!

Jahopp, nu är alltså tiden inne.
Inte för att "stänga" ner bloggen utan för att jag ska ju till kroatien idag!
Först ska Mimmi somsagt på Audition.Så just nu håller hon på att fixar sig.
Men jag sitter fortfarande här och är lite små lat.Igår så var jag i handen
och köpte ett naglack och ett blått linne.Skulle igentligen köpa 2 st
men Mimmi var så trött.Mimmi var ju där en gång innan med Mamma,Eddie och Liza.
Dethära är alltså "sista" inlägget på en vecka.Men jag är ju inte borta så länge.
När jag kommer hem så lovar jag att jag har en tjock resväska med bilder som
jag kommer att visa upp hära på bloggen!--- tänk om --- jag glömde att ta med
mig kameran och sen märkte jag det på flyget!, nae! Det skulle vara RENA mardrömmen.
Om jag ska vara ärlig så känns det inte som att jag kommer att åka till ett annat land idag :S
Men iaf det bästa på planet är att vi ska åka 1:a klass ;) AAAASNAJS JUEH :D
Men nu ska jag avsluta det jag påbörjat.(Alltså detta inlägg) XD. Men här får ni en massa
bilder så att ni inte glömmer moi!















Sakna mig inte förlänge nu <33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0