Rostig dag!

Inte världens bästa dag idag direkt!
Har varit lite sådära ringrostig.Om ni undrar varför så är det bara för att jag värkligen är helt
sliten och superduper trött, gah.Men det har blivit lite bättre nu efter att jag varit med kompisar.


Det började med att jag och Isa möttes vid bommen, sen gick vi och mötte upp Friiiida.Sen var
vi med henne lite och snacka och så och gick till affären med henne sen var Frida tvungen att gå.
Sen mötte vi på Feliz<33, aslänge sen jag träffade henne.Men då pratade vi med henne och sparkade
med hennes sparkcykel.Sen träffade vi på Carrouw och då snackade vi typ i en timme om en massa
skitsnack,hahha skojja.Men aa sen skulle hon på sin tvärflöjt.Sen gick Bella jag och Bolton hem till oss.


Justnu gör jag inte så värst mycke, sitter och smsar.Fick ett skit gulligt sms av Madde <3:)

Det var såhär:

Wherever you go
whatever yo do.
I will be right here
waiting för you<3.




Aww,tack madde :)




Pallar inte blogga mera, ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0