Imorgon bär det av sig!

Jisses vad spännande hörrni! Imorgon ska jag till Kroatien!
Nee usch vad jag har längtat och längtat.Vi åker dit vid ungefär
6-7 på kvällen och kommer hem vid natten.Något som jag absoulut
kommer att ta med till kroatien är... min (L)UNDERBARA(L) kamera.
Jag kommer ha tagit några bilder dära, som jag ofc kommer visa på
bloggen.Jag kommer sakna mina vänner jätte myckee <3333333
Några tips på vad man kan ha som sysselsättning på flyget?;)
För säkerhets skull så tog jag min rit bok och mitt pennfack ifrån skolan
för att kunna ha något på flyget!Det är facktist lite tråkigt att åka flygplan
när man suttit dära ett par timmar.Man vill ju åka lycks klass JAOUW!
Hahha driver.
Men iaf.. vi åker ju somsagt vid 6-7 på kvällen och aa ehm
vet inte om det blir något "sista" inlägg på morgonen.För att vi kanske
ska packa i det sista licksom.För att det tar någon timme eller två att
åka ner till arlanda! Men vifårse!, vem vet kanske är detta det sista
inlägget på 1 vecka!!!!!


PUSS!


 

 

Podgora Ãr en liten mysig ort med en härlig strandpromenad. Här ligger cafeer, restauranger och hotell och det sjuder av liv och rörelse. I Podgora tillbringar man sköna lata dagar på stranden och när man blir hungrig är det bara att vÃlja bland de mysiga restaurangerna längs vattnet.

 

Under helgsäsongen ärr det fullt av liv på strandpromenaden och detta kan ge upphov till att vissa av våra hotell störs av en del ljud.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0