Darin

Hejhej!, förlåt att jag inte har bloggat något idag. Men Jag har typ gjort några saker idag!(:
Först var det match! Imot Jarlaberg.Och den vann vi galant med 6-1 :D:D! .Jag gick upp as
tidigt för att det licksom var samling 08:30, trodde jag skulle ligga i himlen vid den hära tiden
men KOLLA? Det gör jag ju inte :P.Sen så åkte jag och syrran med buss till HC för att Darin
skulle sjunga, jag ville inte kolla för att... VEM GILLAR LICKSOM DARIN?
Men vi åkte inte när han sjöng för att syrran var så seg, men jag ska inte klaga hon är ju
sjuk.Men vi hann vid signeringen och jag tog ngr bilder på han.Jag gick också och köpte
ett hårband på Glitter... såklart så är det ett rosa!xd.Sen så köpte jag en piggelin och
en 7up.Det var gött:):p.Pallar nt berätta mer. Men jaja,det var ju åtminstone nästan allt.
Träffade en kompis dära så vi stog och pratade och sådära. Menjajajajajjaaj.


CIAHOOO BÄÄÄHHBBES

PS: VISAR BILDERNA JAG TOG EFTER SKOLAN IMORGON ... kanske *HOST*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0