DAGENS RUBRIK

Tjahtjah!

Kom hem ifrån skolan för ungefär 20 min sedan.
Men när jag var påväg hem så gick och köpte godis
tsm med Bella HI.Sen nu så chattar jag med eve på
msn :D<3.Mimmi kom typ hem nyss också.Skolan var
en vanlig skoldag, typ eller inte riktigt bara det att det
typ kom en hel klunga och kramade mig xp.Men imorgon
är det iaf fotbollsträning tror jah.Men pallar värkligen
inte blogga. Ska chatta vidare på msn, det är några
st vänförfrågningar som jag ska acca.Menmen.
Pallar nt lägga in croatia bilder.Får bli det när
jag har lite tid.Ska göra matteläxan.. gasch..
jag har massor att hinna ifatt med!

Blöta pussar !

//LINA


En bild ifrån kroatien


Kommentarer
Postat av: linnea

Snygg ! , du hade utsläppt! ^^) fint fint ! ha det i morgon på skolan snälla för mig <33 :)

2010-09-27 @ 17:10:57
URL: http://lillaaaaaaaaaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0