CHOKOLATE BOLL

Ska ta och göra ett par smaskiga chokladbollar nu, HAHA ;)
Jag är jätte sugen.Har också pannkaka hemma.Så ska typ
äta det som mat! Ingen är ju hemma.Ska börja röra mig
frammåt mot dörren dårå.

DS. Såg en hare idag som hamnat i ett rör så typ ett par "djur-räddare"
skulle komma och hjälpa.En i min klass kastade ner ett äpple på den.
Jag bara tänkte såhär "O-H-M-Y-G-O-D" Jag blev helt arg innuti mig.
Fast sen såg jag att den inte hamnade på haren utan brevid. Då började
Haren käka ifrån äpplet. And i sa's this to god:Thank you god!
Men iaf det var på rasten sen var vi tvungna att gå hemmåt till skolan.
Och då hoppades jag och då menar jag värkligen "HOOOOOOPPADES"
men iaf då hoppades jag hela dagen lång att dom hade räddat det lilla
kräket <33 AJA SKA BAAAAKA NU!!

CIAO MY FRIENDS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0