Bye Croatia, HEELLO Sweden!

Tjabba-tjena hallå!, vi säger så.
Nu är jag äntligen hemma.Ärligt
talat så sista dagen så längtade jag facktist lite till sverige.
And now im right here! Vi landade i Arlanda ungefär vid
ungefär 2 på natten.Och så kom vi hem vid halv 3.Sen idag
var det bara att gå upp tidigt på morgonen och åka iväg
på fotbollsmatch.Vi körde mot ett lag som hette FOC-Farsta.
Och vi vann matchen med 5-0 :D:).Jihoooo!

Ska göra min läxa nu, har ju kommit lite efter i matten eftersom
att jag var borta i en vecka.Men jag tror nog det inte är så värst
farligt;).Jag laddar upp ungefär 10 bilder ifrån kroatien imorgon.
Jag lägger inte in så värst många för att jag själv har råkat för
att det är värstavärstavärsta BILDBOMBEN och sen så orkar
man inte kolla alla bilder.Jag tog typ mer en 160 bilder i kroatien.
Så ni skulle nog inte orka kolla.

Men hoppas att ni har haft det bäst! , NEJ URSCH VAD JAG SAKNAR MINA VÄNNER♥


Men hoppas att  det blir ett inlägg imorgon som innehåller CROATIAAAAAA bilder.

menmen, ciao !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0