<3<3Tjaa!!<3<3

Skulle igentligen varit med Nathanelle idag.Men har läxa att göra så aah.
:(  Men ska försöka ta in allt i hjärnan :DHar inte så mkt att göra mer en det.
Bara det att vet inte vad jag ska ha för kläder på mig imorgon!!Jag har klass-foto
imorgon!!.
  Aja, pallar nt blogga mera så... ni får outfit ist :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

Ehm.. aa juste igår köpte mamma en begagnad
  resväska, vi hade inte tillräckligt med
resväskor till kroatien så det var, därf.



Linne- (*Isabellas*)

T-shirt- Lindex

Byxa- KappAhl


Såhära ser resväskan ut!


(Den är igentligen turkos men jag tog bilden med blixt så det är antagligen därför)



Kråååååmisar



Kommentarer
Postat av: Cathy

hehe okej hoppas du har det kul i kroatien!

2010-09-15 @ 16:14:10
Postat av: Lina

tack :)

2010-09-15 @ 16:22:59
URL: http://carrrrolines.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0