trög dag

hej!.



Idag så var det riktigt kallt ute :S.
Jag gillar värkligen inte kylan.
Men det är ju skönt att ha på sig
varma kläder förståss!Men endå..
Jag ville igentligen vara med Carro&Linnea.
För att vi skulle typ bada.Men asså fick
inte för mamma.För att min morbror kommer
idag.Men iaf... är jätte trött.Så pallar inte
blogga.Imorgon ska jag kööra fotbolls-cup.

.. So wisch me good-luck tommorow!

Har inte haft ork&tid att ladda in bilder.
Jag vet inte när det kommer.Men vi får hoppas
på att dem kommer så småningom..
eller ni har ju inte sätt alla kroatien bilder.. ;)


När vi var på en båt påväg till Hvar.(Vi var i Hvar men var inte framme
vid just själva staden)

Man fick en känsla av grekland&italien!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0