Sorry again

Förlåt att jag inte bloggat på ett par dagar!
Men har haft skolan att tänka på så bloggen
har jag inte tänkt på överhuvudtaget :S.
Det kommer hända massor med ggr framööver så
jag kan inte lova att det inte händer igen,för att
det kommer tydligen att göra det.Men nog pratat
om det!


Idag så hade jag träslöjd i skolan,justnu håller
jag på med ett smyckeskrin.När den är klar
så får ni säkert en bild här på bloggen för
att kolla på hur den ser ut.Men sen kl 9 på
kvällen ska jag titta på en NHL match med
mitt fotbollslag i globen.Jagsjälv är inte så
värst intresserad av hockey.. men det blir
säkert endå roligt:D.
Jagvet inte om jag kommer att ta med mig
kameran, jag tror inte det.Eftersom att
det är förstor risk  att jag ska tappa bort
den dära.Och då får ni ju inga bilder på
bloggen framöver, aight?





2 bildeeer på 2 par hockey matcher.



En bild från <3Kroatien<3, ps ser ni attdet inte finns något slut
av vattnet?, det är fett cuuuuuuult.:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0