Leet's goo Sharks!

..Sharkie..


Hejhej!, var ju i globen igår och kollade på en hockey match ( NHL )

Laget som vann hette Sharks.Och deras maskot hette Sharkie och var
en noshörning! :D,hehhe.

Här kommer ett par bilder ifrån Globen/NHL matchen!

OBS!,  video kommer inom kort!, tjata på mig om jag glömt att lägga
upp!


Leeloo i globen:D


Gloooooben utanför :D!, (dålig bild)


I början, när det var hur lite folk somhelst...


en till liten del av publiken , ganska onödig bild,hehhe.


När dom sjunger national sångerna <3( lägg märke till domdära små killarna brevid spelarna :D,awww )


matchen ;D, det var inte så kallt som man trodde .

Orkar inte lägga in mera bilder, annars så kan ni kolla på facebook
på mina bilder där har jag lagt upp lite fler men inte alla där heller.


Heeejdå

Kommentarer
Postat av: Mikaela

fina bilder :)

2010-10-09 @ 11:59:36
URL: http://tsmmg.blogg.se/
Postat av: Caroline

Tack :D!

2010-10-09 @ 22:41:22
URL: http://carrrrolines.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0