Ladygaga?Kött?Kossa?Kyckling.

Vet inte riktigt vart jag ska börja..
 

Men har ni hört talat om "Ladygagas nya klädes,kött trend"
Jag själv fick reda på det genom Messenger&Foki.

Själv tycker jag att Ladygaga gör hyffsat bra låtar,(
vissa ligger på min topplista)Men varje år som kommer
tycker jag att hon blir lite galnare.Och det hära är det
galnaste hittils som jag hittade.
...

Hon har kött-skor-kött kläder-kött halsband.

Jag tycker iaf att allt detta är helt sinnes sjukt.
Men det är hennes stil och jag hatar att klaga
på folk. Men här kommer ett par bilder som
jag hittade!



Kött halsband:s, usch det ser ju nästan vidrigt ut :S. Skulle någon
av er kunna tänka sig att gå runt med ett 'köttigt' halsband?..

Det finns t.o.m kött-klackskor!!!!




Såhära såg Ladygaga ut på VMAgalan.

Kolla hon har ju licksom ett hårspänne av
kött, HAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHA.


Men aja pallar inte snacka en massa "GAGA" justnu.

Men vi höres!



Ciao


Kommentarer
Postat av: eve

HAHHAHA guuud va äckligt med kötthalsband och så!! Skulle aldrig kunna tänka mig ha det!

2010-10-11 @ 17:33:01
URL: http://eviiisihl.blogg.se/
Postat av: Lina

sv.Hahha nee.Men det ser ju lite rooligt ut.

Ellerhur ? :D



hehhe :P

2010-10-12 @ 08:11:29
URL: http://carrrrolines.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0