IM HOME NOW.

Hej, är hemma nu.
Imorgon har jag fotbollsträning.
Ville vara med Linnea&Liza idag
Men mamma sa att jag var tvungen att följa med Mimmi med
bussen till hennes sång för att hon inte visste hur hon skulle
göra och plus att jag var tvungen att hämta Lillebrorsan .
Gahh, haha lite sur  blev man ju såklart:)Men aja det är inte
det värsta som kan hända.Det får väll bli på onsdag då tror jag
med Liza och Kitty cat. Har inte så mycket att blogga om
för att det har direkt inte häänt något speciellt under dagen.

Eller jo förresten!

Det är Internationella barndagen, och kanelbulledagen idag!

Fast det är inte direkt något speciellt :/.

Men vem bryr sig!, såhär såg jag ut i skolan idag dårå!:::


Tog bilden imorse :D<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0