DOM 3 BÄZZTAH


Elizabeth



OOOjdå .. vet inte ens vart jag ska börja, har så många minnen med dig.
Och det känns som att det var igår dom började.Du är en tjej
med "riktig" humor, och har den bästa av dom alla.Du är bra på
alla sporter du spelar.Jag menar du kunde göra en handvolt på första
försöket, jag stog licksom och träna i flera veckor i min bakgård.
Du är en speciell person, och ärligt talat så vet jag inte om jag
kommer träffa en tjej med samma humor som du.Den är licksom
speciell.Hahha alla minnen med dig sitter långt i djupet i hjärtat<3
Dig skrattar jag med varjedag.Och nästan varje gång får jag
tårar i ögonen för att skämten är så roliga.
---------------------------------------------------------------------------------------


Linnea.F


Du är bara så underbar! Än riktigt pratglad människa, som delar med
sig energi.Om man blivit ledsen får du en alltid  bättre tankar.Du är
en riktigt sprallig tjej och så himla busig, hahha.Jag tror nog att jag
nästan aldrig sätt dig vara negativ eller arg.Och det är det som är
så fruktansvärt bra :)!




Evelina




Jag saknar dig asmycket Evelina, bästafotbollsvän!

Du är en riktig sporttjej, och jag tror nog inte
att jag är sett någon i hela mitt liv kämpa
så himla mycket som du ute på en fotbollsplan
eller att aldrig ge upp!Och dina skott på mål
dom är ju bara sååå uuuuuunderbara.Jag vet
inte hur jag skulle kunna tacka den personen
som gjorde så att jag fick träffa dig och bli
din vän.För att du är faktum den bästaste av dem
alla när det gäller lagsport!.
Miss U!

---------------------------------------------------------------------------




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0