EVIIII

Hejhej!

Igår var jag somsagt med Evelina.
Vi hade det jätte skojj !:D.Jag tror
att vi ska vara idag också, vi håller på att prata om det litegran på facebook.
Jag ska typ kolla på hennes fotbollsträning :), kuul .

Men igår var ju jag med henne och då så var vi vid lekplatsen och var där
och tog lite foton, sen gick vi hem hit till mig och satt vid datan lite och åt
tacos, och sen åt vi pepparkaka, yuummi:D! Sen chattade vi med Isa
och då så bestämde vi att vi skulle va en stund och då gick vi och mötte
upp varandra och så pratade vi och tog lite bilder :). Sen gick vi in i en port

Och då säger plötsligt en vuxen man till oss;

Hej tjejer!

Då sa vi tbx:Heeej.

Sen Mimmi bah: Jag pratar Ryska

Sen sa jag : Jag pratar polska.

Sen han ba trampar på Isabels skosnöre,hahha.

Sen sa han till Evelina: Men du är svensk ellerhur?

Då sa mimmi:Hon pratar finska.

Sen sa evelina till Mannen såhär:  jag pratar ryska

Då sa mannen : Neeej du skämtar.

då sa evelina : Joo Djindobre

Han bah... vaaa???

Sen sa han att han pratar spanska och portugisiska.
Då sa jag: Uno,dos,tres,cuatroa,Sinco.

Då började han skratta.

Sen gick han in
Evelina Bah:Djindobre,

sen säger han: Vaaaa?

Och går in till sig.

Sen är det en gammal gubbe som råkade ta fel våning och bara glodde på oss.
Vi bah huuuhh? och började asgarva .xdxdxdxdxdxddxdxdxdxdxdxdxdxd.
Ni fattade ingenting utav vad jag sa ellerhur ?.













Lägger inte upp alla idag!, men vi får hoppas på  att jag lägger in mera lite mer framöver :D





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0