Euro Accident Cup

Hej!. Kom hem ifrån Olivias tjej-middag för någon minut sedan.
Men det som jag igentligen ville säga var att vi vann hela Euro Accident Cup!

Oslagbara :D, hehhe.Pokalen var snygg som alltid (a)
Och den var rätt så tung :D. rulliihhhht .Men aja iaf...
Vårat lag delades in i 2 grupper röd och vit.Och vi mötte
varandra i finalen :D. Alltså lagkamraterna.Så jag brydde mig inte
om min grupp förlorade. För att då hade jag ju endå fortfarande vunnit :)
Så vi alla vann Guld och Silver:).Min grupp vann i finalen
med 2-1 :). Grupp vit var super duuuktiga §.

Orkar inte blogga.. Jag är grymt trött.Jag tror att jag ska
vara med Alicia imorrn.But we well see ... aight?


Puss på er alla bananer:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0