Port73/ps, 52 unika igår :d

Hejsan allesamans<3

Har inte bloggat något idag, ledsen för det :/.
Men nu gör jag ju det så att.. aa :)

Har varit i Port73 med  Carro,Cathy och Liza hela dagen.
Vi åkte dit vid 1 på eftermiddagen och sedan åkte jah
hem vid 6 tiden ungefär (:,Tvilling&Alicia var där också
så.. När Alicia tappade bort sin mobil ungefär när
affärerna skulle stänga så hjälpte jag till att leta.

Det jag köpte var:

Graffiti naglack 69:-
Ansikts mask 12:-
Present till pappa/ fars dag imorrn juh (:<3

Sen så var jag en liten gotte-gris och köpte god-saker där :p
Och någonting att äta.Hade kameran med mig men jag tog
bara ett foto.. eller snarare Carro tog det, men whatevhhha :p.
Hade inga batterier kvar eller ngt sånt :)<3,jag orkar inte
berätta varenda detalj vi gjorde så aah inlägget slutar typ här.

Pusshej<3:)




1 sak jag HISSAR med kuba är deras vackra stränder<3:).
Har inte sätt något vackrare .. eller lugnare :)..
Förutom kroatien då.. för det slår inget HÄÄHHHÄ <3:D

Kommentarer
Postat av: Debbie

Jag har också haft en bra dag! :)

2010-11-13 @ 21:10:56
URL: http://tjockistwins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0