Mula :P

Tjoo Tjoo <33

Allt bra med eeeer?, med mig äre iaf great ,y')

Hahha idag så mulade jag också Liza,riiiktigt kul alltså x')
Kom inte precis undan,så jaa jag fick en hel del tbx :P.
Sen när vi gick ner till rasten hugo ba'h lägger sig i snön oh
ba'h weeeeee jag är en fjäril,sen så brast jag&Cathy ut i
skratt.Sen skulle typ Viktor hoppa ifrån ngn såndär hög
trappgrejsimooijs sen då sa Marcus: Det är inte så högt
det är typ så högt från huset vi hoppa ifrån till grannens
rabatter.Då sa Hugo : Aa precis,du ser bara inte för att du står upp.
Och Viktor bah aamen hur f*n ska jag ställa mig då.Hjälp mig
att dra ut ögonen och sätta dom på skorna då?,och sen han
bah ääh vem bryr sig ett brutet ben kan väll inte skada?, sen 
så hoppa han.Jag ba: "Bra jobbat" Då Marcus ba:"Moahahaah"
När ska vi in till SÖS ?.Fett dålig humor jag har aavet, behöver inte påminnas ;).
Sen på herren på teppan så kallade Marcus och jag varandra fegisar sen så 
brottade jag ner honom.. och han med sen.. men aa BÄST man är iaf ;)!NYA
HULKEN!

Kpuss.

YEAAAAAAHHHHHH!!!!!XDXDXD
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0