Jag Vill Vara Din Margareta- Första Advent

Yoooo !



Det är helt fullproppat med snöö på våran tomt, usch!

Man kan ju liksom typ inte kolla ut genom fönstret, och
man ser inte staketet något mera.Från och med nu
ska iaf inte jag inte gå igenom tomten när jag ska till
och hem ifrån skolan :s.På sommrarna önskar jag
typ att Sverige var typ som alla dem dära varma
länderna,t.e.x :Italien,Kroatien,Spanien,Cypern
&Egypten och domdära varma länderna typ,ja
ni fattar ?.Idag är det också första advent
som får delad rubrik med Jag Vill Vara Din Margareta.
Varför jag skrev det är för att jo ni vet..eller asså
har ingen aning varf ;P.Fixade Carro.N's blogg
idag: www.sooootaste.blogg.se

Chääääääcka in vettja :), ja jagvet att det stavas med E .

Det var allt för minipolisen hära dårå :).

PUSS!

I'm Surronded by angels,but I call them friends.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0