Im lissen at the school bell.

Tjenare ;).


Idag blire skola för moi §.
Och efter skolan ska jag vara med, söötaste Olivia :)
 aajuste Olivia.., du får Anne Franks dagbok idag.Har ju inte
lämnat tbx den på p.g.a att du varit sjuk och jag meed.

But now the time is in!, aight ;)?

Ska käääka breakfast nu :).

Puss&Kram // Lina.


Skiiit ful,hahha :).Det var på ngt lov tror jag..Då när vi var med Eve.
Jag har alrig vågat lägga in den för att den inte blev så bra.. Men har
ju inga bilder att bjuda på så jag får väll antagligen skylla mig själv :/.


Kommentarer
Postat av: Evelina xD

Jaa, hahah vi hade skitkuul!!! :D

2010-11-26 @ 14:37:25
URL: http://eviiisihl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0