Handlat!

Hejsan på er!

Har varit i handen idag.Där köpte jag : Ryggsäck,Nagelsmycken,Flux och nagelbort-tagning.
Sen när jag kom hem så gjorde mimmi och jag en musikvideo,som vi justnu håller på att
jobba med.Vi gick ut och tränade på den.Lite senare om några veckor eller månader kommer
vi säkerligen lägga ut den på youtube :)Så var inte rädda över att inte få se den!, hahha.

Aja nu ska jag spela the sims.Det var fett länge sen jag körde det!

Puss&Kyss //Lina.


Helenecupen!,som jag&mitt fotbollslag vann :D

Vi vann också en cup som heter Euro Accident Cup.Jag lägger ut
medaljen någon annan gång.


Kommentarer
Postat av: cathy

SAknar dig! <3

2010-11-06 @ 21:41:16
URL: http://caaathys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0