Gympa!

Hejsan!.

Jag kommer gå till skolan imorgon.
Jag är helt säker på det (:

Jag blev nyss klar med den korta engelska läxan
som ska redovisas på torsdag.Det känns jätte
skönt att jag blivit klar med den :).

Imorgon blir det inne-gympa i skolan
så jag hade tänkt att packa gympa-påsen
nu i förtid villket som jag tycker är mycket smartare!

Här hemma ska vi äta nudlar!Villket som jag
gillar allra bäst!.Eller nja.. förutom kyckling
i behåll.Pratade också nyss med Olivia i mobiltelefonen
i en kvart ungefär.Tänkte att det var bäst att ringa upp
henne.Eftersom att det hade hänt en tragisk grej i
lördags! Jag ska nog ge henne en julklapps present
i förskott, så att hon inte går runt och grubblar och
tittar neråt hela tiden,usch vad tråkigt över det som
hänt :'(.Påtal om det.. Så för er som undrar
så mår mimmi lite bättre.Hon var i skolan idag
jag tror nog att det piggade upp henne lite när hon
såväl var där.Men när hon kom hem vill hon vila i soffan
och ta en kort tupplur!

Ps,Olivia var inte rädd över att du inte får en julklapp
vid jul också för att det kommer du facktist att få :).


Har ju också somsagt käkat godis och sånt här hemma.
Och nu börjar jag börjar jag ju bli riktigt hungrig efter
mina efterlängtade nudlar.Drack bara lite jouse till frukost
villket som nog inte var så bra!

Nej,gud ursch nej!Jag ska inte trötta ut er alltför mycket nu!

Men jag är bara så glad att jag är tillbaka på min käraste blogg!!

PUSS HEJ LEVERPASTEJ



(datan är konstig justnu så går inte att lägga upp video som jag hade tänkt mig buhu :()


Favvo låtar:Willow Smith-Whip my Hair.

Ke$ha: We R who We R

Daniel Addams Ray- Gubben i lådan


Fiiin bild :)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0