.

Tjenaree!!

Fääääääättttt trött man är idag dårå :).

Olivia har färgat håret, till en rödbrun brunett,;).
Marcus snodde min mandarin idag ockå,då sa
jag bah : Varför du snoo gul mandarin ?.Alla
börja skratta,man ba' när blev man king dårå ?x')
Men sen satt jag på en såndära rull-stolsgrejsimojs.
Då sa jag till Oscar:Kan du göra fart på mig?.Han
ba visst.Sen gör han värsta farten och sen puttade
jag mer med fötterna och sen åker man in i väggen
såklart.Sen plötsligt kommer William typ med 2 saxar
och pekar mot mig och sa värsta typ att det var hans
basoca och att jag var Barack Obama :), yehääyyy :)

Fett stoolt, Obama the risch man ;).Sen såklart på rasten
så brottas Marcus och jag, öökej han fick ner mig , men jag
fick ner han tillslut ? , så vi säger att jag fick ner han kkej?
Fick ju facktist ner Lucas och Edwin, stoooooolt :)

Kpuss.

JustNu.^^^

Och sen MSN,men pallar inte lägga in bild (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0