Bloggpaus

Hej!.

Jag sa ju i förra inlägget att jag skulle ta en bloggpaus.
Och det tänker jag göra också.Men jag kände att jag
inte avslutade det på det bästa sättet.Och jag har en
liten tid nu till och göra det (:.Anledningen till varför
jag tänker göra en bloggpaus är för att jag har ingen
tid till bloggningen.Nu för tiden är det fotboll och
mycke läxor som gäller och det är ju lite konstigt om
jag skulle ta datan istället för min sport och för mitt
skolaarbete.Jag vill ju också därimot inte komma efter
som jag gjorde när jag for iväg till Kroatien.Även fast
att det bara var en vecka så kom jag efter några
steg.Nu har jag ju självklart kommit upp i samma nivå
till dom.Men jag tror ni förstår hella situationen :).

Nu måtte jag fackist göra min underbara läxa.

Så vi höres om några veckor eller så :)!

Puss!

Evelina,Jag & Mimmi <3:)

Ses! 

Kommentarer
Postat av: Isabella ♥

ha det så bra sålänge :)

2010-11-19 @ 16:32:16
URL: http://isabellahz.blogg.se/
Postat av: Pameee♥

Hej vad fin blogg du har, besök mitt blogg gärna!vad tycks om cyklarna som står namnet på cool va?

2010-11-19 @ 16:36:27
URL: http://pameee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0