Vart skulle du villja åka ?

Tjena !

Idag har jag såklart varit i skolan .
Det har börjat 6 nya elver i skolan !
Ojjojjojjojjjojjj
En heter Caroline "Like me"

Efter skolan var jag hemma . Sedan
så åkte jag till handen med Mamma och Mimmi !

Jag köpte en Strut jag tog 3 kulor

Mums .

Var skulle du/ni villja åka på resa någonstans ?

Det kan vara någonstans här i sverige och det kan vara utomlands.

Mitt svar : Själv skulle jag villja åka till TANZANIA där bor farmor och farfar och mina kusiner
som jag aldrig har träffat .




Kommentarer
Postat av: sandra

Hejsan! Jag hade visst sett fel kamera, för det första var det fel kamera jag la ut bild på och för det andra kostade den 1800, haha sorry :(

2010-05-05 @ 20:44:35
URL: http://potatismos.blogg.se/
Postat av: Henrik

hej

åh, tanzania skulle va underbart, hehe:)



hur mår du:)

2010-05-05 @ 23:34:45
URL: http://hennriksvensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0