Give it blinde

Fortfarande sol ute YEY

Kan det bli så mycket bättre en dethära ? ...aa...

Sola bada ute och grilla Britney Spears har rakat sin frilla

Jag badade inte idag , som det gamla ordspråket "Jag fick inte för mamma"

Jag är jätte förkyld jag har varit det i flera månader :$

Nog pratat om det ! , Nästa vecka  på onsdag ska jag till
Eriksdalsbadet och nästnästa vecka
så ska jag skansen .
Idag ska jag till fotbollsträning
Och imorgon ska jag köpa ny bikini tror jag .

Hejsvejs

Om fixerad bild på moi


Kommentarer
Postat av: cathy

Hehe

2010-05-21 @ 16:08:55
URL: http://cathytlis.blogg.se/
Postat av: olivia <3

har britney spears rakat av håret OMG!!

2010-05-21 @ 22:28:23
Postat av: Caroline

sv , Ja visste du inte det ? , men det var länge sen ;)

2010-05-23 @ 18:43:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0