TV:Ä

Tjaaa !

Idag ska jag börja packa till småland . Ska inte vara dära lika länge 
som i sommarstugan . Imorgon ska jag också till öronläkaren. Jag 
har ju fått sand i öronen (sen förra sommaren) precis när skolan
startade . Äntligen så kanske jag får boort det ! Jag har ju stått
ut med det jäätte länge . Det känns som flera år ;) höhöh ......
Jag vet inte om det blir braa väder idag , för just nu ser det lite
blåsigt ut , så jag får se om jag går och badar "för en gång skull :@"
Idag så vill jag kanske vara med någon vet inte , det är några som 
vill men asså jag ska ju åka imorgon så ;/ ...Den hära gången ska iaf
inte Booojan följa med .. lite tuur eftersom att sist hållde hon på jätte 
mycket i biilen i sin lilla låda , TA INTE ILLA UPP BOJAN ÄLSK

Har inget mer att berätta , så skriver senare idag .

H.Ö.R.S♥



MEE (Y) ;/


 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0