Hmmm ....

Halloyy !

Idag så skrapade jag ett par lotter , det var inte triss denhära gången
utan sportlott. Vi skrapade flera stycken i min familj . Vi hade fått av
min lillebrorsas tränare . Och vi hade skrapat massor , vi hade bara fått
ihop 3 hundringar , alltså ingenting eller kanske typ 100 kr , sammanlagt
med allt 250 . Sen plötsligt .... skrapade Liza ... gissa vad det stog ?
 två stycken 10.00 , hon skrapade sedan sista rutan .. gissa vad det stog ?
10.00 ! ,  Visst man trodde det var pengar , men man hade tydligen vunnit

2 st bilar och 1 hawaii resa ;) Visst jätte bra , men vi behöver ju igent inte

bilarna ellerhur ?? Så vi ska nog sälja dom . Så då får vi ju typ massor med pengar ..

Hawaii resan ska vi nog ge ut till någon annan ... hela familjen ska ju helst följa med
så ... Men jag är glad .. Det hära kommer jag nog aldrig i hela mitt liv . Jag är inte helt
säker med bilarna för att,dem ljuger ju alltid på sånthära ... men hawaii resan sitter nog
kvar ... kanske ger den till min moster ? Who knows ?

Aja är iaf jätte glad dåra ! :D


Pyssisar från en riktigt glad men endå trött Lina :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0