ESP , POR | NEW | CHATTAR

Hejsan , sitter och kollar VM (som vanligt nu för tiden)

Idag är det Spanien och Portugal som möter varandra.

Spanien leder , dom gjorde nyss mål !!!

1-0 leder dem med <33 Naajjjs

Villka hejar ni på i vm ?

Jag hejar på ... ingen aning ;)

Men klubb är , FC Barcelona , och HIF (i sverige)

HIF ÄR VÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄRLDENS BÄSTA LAG I SVERIGE

Har nyss fixat till Evelinas header :) Hon blev nöjjjd med den tuur ! :D

hennes blogg heter : www.eviiisihl.blogg.se

Sitter också och chattar med vickan , som ska till Kreta på torsdag !

Saknar deejjj <3



/// hammarbyy ääääälskaren


PS . Har träffat alla hammarby spelare :D:D

jag har en boll (som jag inte spelar med)
som  det står alla hammarby spelares autograf ! :D

Det var fett kul en grej haha , jag spelade boll med Charlie Davies (ngr andra mee)

Alla försökte ta bollen från han det var helt omööjligt ! XP.

Sen fick man skjuta skott på Rami shaban .

Det är en dag jag aldrig glöömmer i hela mitt liv XPXPXPXPXPXPXP .

Jag fick träffa hammarby spelarna och andra också bara för att Tony (föredetta) tränare i hammarby , "var" tränare till min lillebror i sitt fotbollslag , så då fick man åka och kolla på och sånt när hammarbyarna tränade !!! det var kul ! :D

 

SVERIGES BÄSTA FOTBOLLSLAG



*HOST* HELA SVERIGE OCKSÅ ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0