Tjoo bree alla bloggläsare

Det gick  toppen för Mimmi idag ! Hon sjungde jätte bra somvanligt ;D.

Imorgon ska hon vara med på ngn tävling i Tuna (Vimmerby)

Det var facktist inte förväntat . För att det var en tjej som hoppade av sångtävlingen så då frågadehan mimmi om hon ville hoppa in istället .För att han tyckte Mimmi var duktig :)

Ska sluta upp meed att skryta om min tvilling nu hehe .

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Idag har jag Mimmi & Mormor badat i Ån,det var jätte mycket ström i mitten men inte på kanterna .

Om man åkte påstömmen i mitteen så flöt man bakåt !!

Hehe ..

LÄSKIGT ...

Har nyss ätit klart , skulle tiieep igentligen ätit hos min moster , men jag vet ju att Mormor gör såå god mat .

Så jag och Mimmi stannade medans Edward(Lillebror) och mamma åt hos min moster Marie .

Idag ska jag bada i sjön . Hoppas det är lika skönt som igår eller så skönt det var i ÅN :)

PUZZPUZZ / ©@®®0


Here i come Croatia ... in september


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0