SOMMAR BOMB !

Hejhej ! <33 .

Här kommer en SOMMAR BOMB !

Jag har tagit bilderna med min nya kamera :D

Jag, plats : Inomhus :)























 Sötaste lillebror :) , plats : I hans sovrum.

 Jag, Plats : Baksidan/Framsidan :)

 Vattensköldpaddan Bojan (l), Plats : Framsidan/Baksidan :)

Jag , Plats : Utomhus på gården .[Mimmi fotograf]

 
Mina foppatoflor , Plats : Utomhus på gården:)

 Jag ,  Plats : I en port :) [Fotograf Mimmi]

 Mimmis kamera :D <3 ,Plats : Utomhus på gården

 M
immi håller på att ramla xD , Plats : Utomhus på gården :)

 Blomma :D ;) , Plats : Utomhus på gården :)

Yttligare en blomma ;) , Plats : Utomhus på gården <3:)

Jag x) , Plats : Utomhus på gården :P


Jag höhö , Plats : I en buske utomhus på gården x)

Jag (?) , Plats :Utomhus på gården i en buske

Jag xo , Plats : Utomhus på gården (jag hoppar ner från ett berg) [Fotograf Mimmi]

 Jag muppbild
, Plats : Utomhus på gården :).



DET VAR ALLT , HAR 100 BILDER PÅ KAAMERAN SOM JAG BARA HAR TAGIT PÅ EN DAG HAHHAA .. KAN JU INTE LÄGGA IN ALLA :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0