NONO

Har inte bärettat att jag är jätte trött efter igår ;/ .

Jag lovade Maria att vi skulle va .. :( men det blev inte så ...
 
Jag antar väll att det är så när man är borta mycket på sommaren , men det är ju såå det ska vara , haha .

Orkar inte göra outfit idag föör att jag är så trött sen igår, man kan ju endå inte ha outfit hela tiden (?) :D

Och detdära med kameran krockar hela tiden , menmen den dagen kommer väll antar jag :)
Om det inte blir denhära veckan som kommer så vet jag inte ;/

Jag badade ju igår så något dopp idag behövdes inte idag inte ;)

Onödigt inlägg ahh ... behövde skriva av mig .

ds, igår så köpte jag some stuff ;)
och idag så gick jag till affären och köpte en klubba med lillebror, det är ju lördag :-O x)

bild i repris


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0