Michael Jackson's grav

Tyvärr så har Michael Jacksons grav blivit nerklottrad :( ! Det är helt fruktansvärt !
Samma sak skulle jag skrivit om någon annan hade nerklottrat en annan persons grav !

Dethära är heelt omoget , patetiskt ... det går inte att beskrivaa med oord hur elakt detär !

Dom som gjort detta boorde heltklart soota föör det , jag skulle absolut inte villjat att dom skulle dö , men ett riktigt håårt straff iallafall , kanske städa tunnelbanan i ett halvår .. nejdå , men något straff iallafall .

JAG MENAR SÄG EN PERSON SOM INTE GILLAR MJ , ja det finns säkert några 100 i sverige , men inte många är det inte ska jag säga dig !


En grupp fans ska enligt Tmz ha brutit sig in i det mausoleum där stjärnan vilar och skrivit meddelanden på svåråtkomliga ställen som under fönsterbleck och på väggar som täcks av buskar.

Han har ju alltid velat vara ifred ... men ifred får han inte ens vara vid sin död


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0