LOVE YA ALL / SVAR PÅ TAL

Tjatjaa ;)! Har inte haft bra update idag . Bara ett inlägg :s

Men det är p.g.a att Mimmi suttit hära vid datan och lyssnat

på Justin Bieber hela tiden . Men hon fick det för mig för jag

har inte haft någon direkt lust över att sitta vid datan så ...
:),jag tror och hoppas att det blir bättre update imorgon .
Idag ska jag & Familjen äta paj . Pappa har varit och
köpt glass och hallon och blåbär . MUMMAA. Och
nu beger sig lillebror och pappa ut och spelar fotboll.

Urtråkigt blogginlägg jagvet :/ , vad ska jag blogga om .

NI BLOGGLÄSARE KANSKE KAN GE MIG LITE FÖRSLAG :D?

Svar på tal :

Fråga : Sandra - kan du göra en sminkvideo

Svar : Visst kan jag göra det men vifår se när det blir, kanske om 15 dagar något sånt :)

tack för frågan .

possposs



slumpad bild


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0