KAMERAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!

Yes ! :d .

Nu har jag ääntligen köpt min kamera .. ja ni kanske fattade det på rubriken ? :) , kanske också hur glad jag är ;)

Kommer inte ta några bilder med webbkameran så mycket nu , så ajjös med den x) .

Just nu laddar jag min kamera (mimmi också)

så jag har inget kort på den , men jag kommer visa er senare när dem laddat klart , jag har hunnit tagit kot på mimmis kamera med webbkameran , så den kommer jag visa upp ,hehhe !! Min ser likadan ut fast bara rosa xp

PUSSHEEEJ , har säkert gkömt något men jag är såååå GLAAAAAAAAAAAAD XDXDXDXDXDXD

'

synns inte så bra .. men whatever ?





FRÅN EN GLAAD LINA <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0